Bliv inspireret af førende eksperter.
Lyt til podcast-serien “Spotlight på læring”
Hvad opnår du ved at sætte læring fri?
Demokratiser læring. Design rum hvor alle kan engagere sig, dele viden og lære. Og finde svar i det øjeblik, de har brug for det.
Læring handler om mennesker!
Læring skal være relevant, rettidig, praktisk og inkluderende. Læring skal løse problemer for brugeren.
Løser du problemer eller leverer kurser?
Design læringsoplevelser til at løse problemer. Gør det datadreven og bevis værdien for forretning.
Læringsplatform

Har du prøvet at…
… Sidde på et kursus, og føle det var spild af tid?
… Få noget forklaret, som du allerede godt vidste?
… Være uoplagt på et kursus, hvor rammerne var fastsatte?
… Dem du spurgte til råds, svarede på noget helt andet og tredje?
… Bruge masser af tid, på at tænke over en løsning på en udfordring?
Det har du helt sikkert! Det har vi alle, og vi har alle prøvet at være helt vildt irriterede over enten et kursus eller over noget, der skulle gennemgås i plenum. Med vores læringsplatform vil disse punkter være fortid, og du vil i stedet opleve, at læring er noget, der rent faktisk gør dig bedre.
Læringsplatformen der gør dig bedre
I vores læringsplatform finder du den viden, du har brug for, for at blive endnu bedre til dit arbejde! Gennem og med andre personer lærer vi hele tiden, og når vi lærer, forbedrer vi os. Og når vi lærer noget nyt og forbedrer os, bliver vores arbejde både nemmere og sjovere.
Glem kurser med fastsatte tidspunkter og rammer, og hvor deltagernes viden bliver skåret over én kam. I vores læringsplatform lærer du det, du har brug for. Det kan være du skal se en video, lytte til en podcast eller læse en tekst, for at få mere viden eller inspiration til at komme frem til en løsning, på den udfordring, du sidder med lige nu og her.


Hvornår lærer du bedst?
Er det når du er på kursus, når du er til forelæsning eller lærer du hele tiden?
Spørger du os, så er svaret klart: Du lærer hele tiden, og du lærer altid.
Netop dette tager vores læringsplatform højde for, da du selv vælger emne og tidspunkt for hvornår du vil lære noget, og på den måde er læringen altid tilpasset dine behov.
Ved at se en video, lytte til en podcast eller læse en tekst?
I vores læringsplatform kan du finde det format, der passer dig bedst, og du kan endda være med til at oprette indhold på læringsplatformen, så du kan hjælpe andre med at udvikle sig.
I vores læringsplatform finder du små bidder af relevant viden – små bidder content, der er lige at gå til. Videoerne er som hovedregel maks. 3-5 minutter lange. Tekstbidderne er søgeordsoptimerede, så det er nemt for dig at søge relevante bidder af vidensindhold frem i læringsplatformen.
Selve læringsplatformen har en søgefunktion, der er lige så grundig som de allerstørste søgemaskiner, du kender fra nettet. Det gør det nemt for dig at finde det mest relevante indhold, som du kan se, læse eller lytte til, når det passer dig.


Læringsplatformen hjælper med onboarding
Vær med til at hjælpe kolleger og nye medarbejdere godt i gang.
Har du prøvet at sidde med en opgave, hvor der opstår et problem. så du bare ikke kan komme videre? Du grubler over det i et stykke tid, og prøver måske det ene og det andet, indtil du spørger en kollega eller en leder til råds. ”Nå, ja. Det kan jeg godt huske, da jeg startede” lyder svaret måske, eller ”Det kunne du heller ikke vide”.
Men jo, det kunne du godt vide – hvis en kollega eller en leder havde oprettet et stykke indhold til læringsplatformen, så du kunne søge løsningen frem, når du har opgaven og udfordringen. Men så opretter du bare et stykke indhold, så andre kolleger efter dig, ikke behøver sidde med hovedbrud på at finde løsningen. På den måde er læringsplatformen med til at hjælpe både dig, og du er med til at hjælpe andre.
Lær fra andre, der har stået i samme situation som dig selv.
Lær andre, der kommer til at stå i samme situation som dig selv.
Hvordan virker læringsplatformen?
Vores læringsplatform virker kun, hvis du og dine kolleger bruger den. Læringsplatformen er lavet for at det skal være nemt at OPRETTE og DELE viden med andre, så I kan se, lytte eller læse din bid viden HVOR, HVORNÅR og HVORDAN det passer jer bedst.
Kært barn har mange navne, men hele essensen af vores læringsplatform er bidder af brugerskabt indhold, som indeholder viden, både du og andre vil få gavn af i jeres daglige arbejde. Når du samarbejder med vores team af læringskonsulenter, får du indhold af høj kvalitet, der bidrager til forbedret performance i virksomheden.
Vores team skaber indhold der fanger opmærksomheden hos dig og dine kolleger. Vores team har baggrund i videoproduktion, storytelling og uddannelsessystemet, så der altid skabes en rød tråd med din virksomheds tone-of-voice og identitet. I tæt samarbejde med dig finder de frem til de fagsprog, de rette ord, og den rette fortælling, der skaber værdi for jer.


Hvad er et Learning Management System?
Læringsplatform kaldes på engelsk et learning management system og forkortes LMS.
Et learning management system er en læringsplatform, som hjælper dig med at dokumentere, administrere, tracke og automatisere træning og vidensdeling kolleger imellem. Virksomheder anvender vores læringsplatform til deres medarbejdere, kunder og partnere. Så helt kort sagt, er et learning management system en læringsplatform, som hjælpe dig med at tilegne dig ny viden og udvikle dig.
Hvad er formålet med et Learning Management System?
Formålet med vores learning management system er at give din virksomhed en portal, hvor I kan dele viden og indhold, som gør at du som medarbejder kan vokse og blive endnu bedre til det, du laver. Den virtuelle læringsplatform er skabt for at samle adgang til relevant viden ét sted. I læringsplatformen kan I også identificere huller i læring og viden, som I kan bruge til at optimere jer selv.
Vores moderne læringsplatform er baseret på en intelligent algoritme, der kan skabe automatiserede anbefalinger til relevant content til dig, baseret på din profil samt ved at analysere metadata.


Hvad er fordelene ved et Learning Management System?
Der er mange fordele ved at implementere vores learning management system! Udover det bliver sjovere og nemmere for dig, at tilegne dig ny viden på arbejdspladsen, kan vi også nævne:
- Ubegrænset adgang til materiale på læringsplatformen
- En platform til at systematisere læringsmateriale og vidensindhold
- Reducere tid og omkostninger i læringsprocessen
- Nemt at opdatere og udvide indholdet i læringsplatformen
Funktioner i Learning Management System
- Tilegnelsen af viden bliver uafhængig af sted og tid
- Personliggør læringsoplevelsen
- Fuldt integreret med andre systemer
- Interaktiv vidensrejse med belønninger og feedback

mads@blenditlearning.dk
+45 2933 7654
Mads har arbejdet i digitale læringsorganisationer i +10 år, primært inden for salg, forretningsudvikling og lederroller, senest som øverste europæisk chef.
Startede Blendit Learning sammen med Peter, med et stærkt ønske om at hjælpe vores kunder med at vælge de rigtige digitale læringsløsninger, som hjælper organisationen, lederne, HR, L&D og medarbejderne med at skabe forandringer og løse lærings- og performanceproblemer.

peter@blenditlearning.dk
+45 2464 6612
Peter har arbejdet med digital læring i varierende roller fra Head of Learning til læringskonsulent, læringsarkitekt, instruktør og Kreativ Chef.
Startede Blendit Learning sammen med Mads ud fra et stærkt ønske om at skabe læring, der engagerer medarbejder og virkelig hjælper dem med at udføre deres jobs.

cs@blenditlearning.dk
+45 2256 7888
Christian har arbejdet med forretningsudvikling, eksekvering, forandring og læring i +15 år, primært inden for kundefokus, salg og medarbejderudvikling. Han har arbejdet som konsulent, hos Vestas og LEGO og senest som direktør for Kundefokus og Sales Enablement i Jyske Bank.
Som Commercial Officer fordeler Christians primære arbejde sig på tre nøgleområder. At understøtte værdiskabelsen hos vores nuværende kunder, at undersøge hvordan, at vi kan hjælpe flere virksomheder med at lykkedes og at bidrage til, at vores koncepter bedst mulig understøtter vores kunders mål og behov via læring og performanceunderstøttelse.

Mathias har en baggrund inden for sociologi såvel som læring og forandringsprocesser.
På daglig basis arbejder Mathias tæt sammen med kunder i både tekniske og organisatoriske implementeringer. Hans fokus er at hjælpe kunder for at skabe de bedste læringsoplevelser, der kan give størst mulige forretningsmæssige værdiskabelse. Mathias har en datadrevet tilgang med det formål at levere engagerende, meningsfulde og målrettede læringsinitiativer.

mbh@blenditlearning.dk
+45 2211 6117
Malene har mere end 20 års erfaring indenfor feltet læring og kommunikation i roller som leder, konsulent, projektleder og forandringsleder. En erfaring der er indhentet i mange forskellige typer af organisationer.
I Blendit Learning leder hun implementeringsprocessen af Fuse og har ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for læringsrådgivning, kommunikation, udvikling af læringsindhold og events.

Sabine er uddannet cand. mag. i Læring og Forandringsprocesser og har arbej-
det med læring i forskellige udviklings-
projekter og i kompetenceudvikling. Hun har tidligere arbejdet som kon-
sulent og har derfra erfaring med planlægning og projektledelse.
I Blendit Learning arbejder Sabine som projektleder og læringskonsulent og har fokus på at understøtte vores kunder, så de får størst muligt udbytte af deres konkrete læringstiltag.

Signe har mange års erfaring indenfor kommerciel virksomhedskommunika-
tion i en international kontekst. Hun har i mere end ti år drevet internationa-
le projekter og initiativer og har bred erfaring og stor interesse for digital kommunikation i alle afskygninger.
Som Customer Success Manager i Blendit Learning er Signe en del af CSM teamet, der supporterer Blendit Learnings kunder i brugen af Fuse med formål at sikre den bedste udnyttelse af platformen og dermed skabe den bedste værdi internt i kundens organisation. Derudover er Signe ansvarlig for marketing i Blendit Learning.

Morten er uddannet folkeskolelærer og har desuden en kandidatgrad i Læring og Forandringsprocesser. I de sidste 10 år har Morten udviklet kompetencer inden for design af digitale læringsoplevelser, facilitering af workshops og planlægning af målrettede uddannelsesforløb ved at arbejde som konsulent og læremiddelsdesigner.
Hos Blendit fungerer Morten som Læringskonsulent, med særligt fokus på at facilitere kundernes brug af Fuse i kombination med virksomhedens uddannelsesbehov, ved at skabe moderne læringsløsninger der kombinerer de digital og fysiske aktiviteter.

Emma læser en kandidat i Læring og Forandringsprocesser, og har en bachelor i Organisatorisk Læring. Udover den erfaring hun har opnået i projekter på studiet og opgaver i Blendit Learning, er hun en erfaren træner og kommunikator og har undervist i dans og fitness i 6 år.
I Blendit er Emma et multitalent. Først og fremmest supporterer hun vores kunder i brugen af Fuse og har også udarbejdet flere interne udviklingsprojekter, heriblandt intern vidensdeling samt udarbejdelsen af demo sider til at supportere implementering.

Maiken har en baggrund indenfor det pædagogiske, og derigennem erfaring med arbejdet med mennesker og kompetenceudvikling.
Hun er endvidere uddannet cand.mag. i Læring- og Forandringsprocesser, hvorigennem Maiken har oparbejdet kompetencer indenfor udarbejdelse, realisering og kvalitetssikring af læring- og udviklingsprojekter.
Hos Blendit Learning udfører Maiken rollen som læringskonsulent, og supporterer således kunderne i implementeringen af Fuse, så de får maksimalt udbytte af deres læringsinitiativer gennem brugen af læringsplatformen. Maikens primære fokus er, at facilitere støtte til forretningsmæssig succes med moderne læring gennem engagerende læringsoplevelser

Kathrine har erfaring i at arbejde med udviklings- og forandringstiltag, og hjulpet kunder med at flytte ny viden og adfærd fra et strategisk niveau og ud i organisationen.
Desuden har Kathrine en Cand.mag i Læring og Forandringsprocesser og har udviklet kompetencer indenfor tilrettelæggelse og levendegørelse af værdiskabede organisatorisk læring.
I Blendit Learning arbejder Kathrine som læringskonsulent og hjælper vores kunder med implementeringen af Fuse, og med at få det maksimale udbytte af deres læringstiltag. Dette handler blandt andet om at frigive læring fra at være udelukkende eventbaseret, til at læring bliver en integreret del af den enkelte medarbejders hverdag, ved at gøre viden tilgængelig for alle i organisationen, hele tiden.

Maria har erfaring indenfor HR-området, hvor hun blandt andet har arbejdet med ledelsesrådgivning, implementering af organisatoriske strategier samt udvikling af digitale kurser. Maria har en kandidatgrad i Læring og forandringsprocesser, hvor hun har haft fokus på organisatorisk læring og forandringsledelse. Hun har blandt andet udviklet kompetencer inden for succesfuld implementering af et it-system og hertil udvikling af procesmodeller.
I Blendit Learning er Maria læringskonsulent, hvor hun med hendes strukturerede tilgang har fokus på at supportere vores kunder i brugen af Fuse samt hjælpe dem med at skabe forretningsmæssig værdi gennem deres læringsinitiativer.

Mick læser en bachelor i Organisatorisk Læring og har desuden flere års erfaring fra forskellige grene af forsvaret, hvor han blandt andet blev uddannet til sergent, og underviste værnepligtige i diverse aktiviteter.
Som Junior Læringskonsulent i Blendit er Mick med til at støtte kunderne i at få det optimale ud af Fuse og hjælpe dem med at få dækket medarbejdernes læringsbehov ved hjælp af moderne digitale og blendede metoder.

Martin kommer fra den grafiske branche, hvor han har arbejdet på bureauer forskellige steder i Europa de seneste 10 år.
Han er uddannet indenfor visuel kommunikation og har en bred og alsidig erfaring indenfor området. Martins grafiske rygrad er brugeroplevelser, og han har derfor altid brugerens perspektiv i fokus. Hos Blendit Learning arbejder Martin med design af indhold til læringsplatformen Fuse, og har fokus på at skabe bite-sized læringsindhold i form af både animationer, videoer og grafik.
Derudover arbejder Martin med Blendit Learnings marketing og visuelle identitet.


Kommer snart
Ressourcer

Når læring skaber resultater for både partnere, kunder og medarbejdere
Vores super ambitiøse og skarpe kunde Stibo System, har siden 2019 brugt Fuse til at distribuere og professionalisere deres læringsoplevelse og tænke læring kommercielt. Det

Hvornår lykkes læring?
Hvordan det kan være direkte skadeligt for læring, hvis vi måler på det forkerte? Det kan du bl.a. høre mere om i den næste og

Hvorfor bliver vi ved med at prioritere eventbaseret læring?
Er du klar til det næste og 6. podcast i serien Spotlight på læring? Her møder du Pernille Ravnskov, HR Specialist i Politiet, der sammen
Læring 2.0 – den moderne læringsplatform
Ud med eventbaseret læring, slut med kurser, og ind med en læringskultur, der sætter den individuelle læring i fokus.
Med en læringsplatform implementeret som en del af virksomhedens læringskultur, får I sammen skabt en sund læringskultur, hvor hver enkelt person tager ansvar for sin egen læring og sin egen performance. En læringskultur, der baserer sig på vores læringsplatform, skaber resultater for både den enkelte person, altså dig, og for virksomheden som samlet enhed.
Vi har alle prøvet at sidde som ny medarbejder, og have en masse spørgsmål, da man i begyndelsen stadig er lidt usikker på rutiner og opgaver. Tænk hvis du nemt selv kunne løse udfordringen, ved at kigge i din arbejdsplads’ læringsplatform. En læringsplatform, som også gør det at lære noget nyt, bliver både sjovere og nemmere. Med en velimplementeret læringsplatform kan I få en sund læringskultur op at køre, som allerede i onboarding-forløbet vil vise sine fordele. Du kan som ny medarbejder altid søge informationen frem i læringsplatformen igen, hvis du ikke lige kan huske ”hvordan det nu lige var” første gang du sidder med den konkrete opgave.
Vores læringsplatform kan skabe engagement og læringsoplevelser i hverdagen. Hos Blendit Learning hjælper vi jer med implementeringen og forankringen af læringsplatformen. At ændre sin læringskultur, ved for eksempel at gå fra afholdelse af eventbaseret læring til moderne læring via en læringsplatform, er en proces, der kan være svær. Efter læringsplatformen er implementeret supporterer vi jer naturligvis hele vejen. Vi supporterer jer med at måle succes, drive engagement, igangsætte læringsinitiativer og sikre kontinuerlig læring i jeres nye læringsplatform.
Kulturen i virksomheden er første prioritet og teknologien er sekundær for at kunne skabe en læringskultur. Jo mere kulturen og teknologien på din arbejdsplads understøtter en læringskultur, jo mere vil du og dine kolleger lære, og jo bedre kvalitet får den viden, I kan tilgå i læringsplatformen. Engagementet bliver øget og kolleger hjælper hinanden, samtidig med at jeres performance forbedres. Som et resultat af at lære mere, bliver du mere kreativ, forandringsparat og innovativ. Du tilegner dig ikke ny viden eller får nye ”skills” i løbet af 0,5 og helt af sig selv. Det sker hvis din arbejdsplads er forandringsparat og succesfuldt har implementeret en læringsplatform. Med en læringsplatform kombineres menneskelige relationer og læring.