Signe Aaen, Customer Success Manager & Marketingansvarlig

Signe Aaen

Customer Success Manager & Marketingansvarlig

Signe brænder for kommunikation og projektledelse – især fordi begge dele handler om mennesker, hun enten arbejder sammen med eller kommunikerer til. Generelt er hun nysgerrig på andre menneskers velbefindende – og det mærker du stensikkert, hvis du arbejder sammen med hende. Signe har også en teknologi-nørd i sig, som kommer til udtryk ved hendes videbegærlighed i bred forstand og teknisk i en faglig forståelse – der er ingen tvivl om, at Signe godt kan lide at opsøge ny viden.

Signe er i kontakt med vores kunder og understøtter dem i at bruge platformen til at hjælpe dem med at lykkes. Med Signes tekniske forståelse, hendes fokus på kommunikation og projektledelse, understøtter hun vores kunder i at skabe den bedst mulige læringsoplevelse hos vores kunder.

Derudover er Signe en ordkløver med styr på marketing og strategi – derfor har Signe ansvaret for vores digitale marketing, og hvordan vi bruger vores kanaler til at nå vores målgruppe og lave larm omkring vores produkter og ydelser. Her har vi nydt godt af Signes videbegærlighed, så vi bliver klogere og klogere på, hvordan vi kan optimere vores online tilstedeværelse og øge vores synlighed – så vi forhåbentlig kan skabe en stærk og sammenhængende digital brandoplevelse for vores kunder.