Hør hvordan og hent fire artikler, der viser hvordan du bruger kundelæring til at øge kundetilfredshed, fastholdelse og salg.
Kunde- og partnerlæring er et hurtigt voksende felt inden for læring. Vi kalder det kunde- og partnerlæring. Andre steder kaldes det kundetræning og på engelsk customer education, customer training eller customer learning
– målet er det samme.
Det handler om at dække dine kunders behov for at lære om dit produkt – fra salgsdialogerne til dine partners og kunders brug af dine produkter. Det vigtige spørgsmål er om du gør det let eller svært for dine kunder at lære om dine produkter?
Det er afgørende for enhver forretning at kunderne får værdi af de produkter og services, som de køber af dig. Ellers køber de nogle andre. For at lykkes med dette skal de lære og bruge dem effektivt – de rigtige ting, på det rette tidspunkt og på den måde kunderne foretrækker at lære og finde svar om dit produkt.
Så dit vigtigste mål for kundelæring er at kunderne lykkedes med at når deres mål. Når du lykkedes med dette, får du tilfredse og loyale kunder – der bidrager til din forretning i mange år.
Så du kan stå så stærkt som muligt, når du skal lave træning til dine kunder og/eller partnere, så har vi samlet vores viden og erfaringer indenfor kunde- og partnertræning i 4 PDF’er, som du kan hente her.
Artikel
Playbook
5 Vigtige råd
Guide
Global digital læringssetup for partnere og kunder. Designet træning med afsæt i 70–20 -10-modellen: Både muligheder for kursus (ny viden), social læring (videndeling og hjælp) og performance support (viden når de får brug for den).
Læring for partnere og kunder omkring deres produkter og systemer. Succes med fra 1:1 til 1:mange deling af viden og erfaring. Afsæt for global vækstrejse.
Bidraget til strategien for kunde- og partner læring, samt designet learning operating model (processer og værktøjer), trænet og understøttet divisionerne i effektive læringsdesigns.
I Blendit Learning har vi dyb erfaring med kundelæring, der kommer af vi har samarbejdet med en række kunder omkring dette. Vi bidrager i alle dele af rejsen:
Udarbejdet strategien for kundelæring
Været læringskonsulenter og designet læringsrejserne
Vi samarbejder med kunderne, produktspecialisterne og kundesupport
Vi har lavet læringsindhold
Typisk med afsæt i vores læringssystem Fuse, der er perfekt til kundelæring
Med Fuse kan du løfte din læringsstrategi til nye højder, som forstærker relationerne mellem kunder, partnere og virksomheden.
Fuse giver dine kunder og partnere muligheder
Udgangspunktet fra Fuse har fra start været, at man lærer, mens man arbejder, så viden skal være let tilgængelig og søgbar. Denne tilgang er ideel for dig der arbejder med kunde- og partner læring, da der her ofte er brug for at man kan tilgå opdateret viden i nuet, fremfor 1-2 gange i året.
En sætning der underbykker overskriften
En sætning der underbykker overskriften
En sætning der underbykker overskriften
...og det resulterer i
En sætning der underbykker overskriften
En sætning der underbykker overskriften
En sætning der underbykker overskriften
En sætning der underbykker overskriften
Data viser, at eksterne samarbejdspartnere, der ofte vender tilbage til Fuse, sælger 300 % mere end dem, der kun gennemgår grundlæggende træning via Fuse.
Vi forstår, hvordan man moderniserer din kundetræningsstrategi og eksekverer den for at opnå samme effekt.
Fuse er ikke bare en platform til levering af kurser; den fungerer bedst, når den bruges til kontinuerligt at engagere dine kunder og partnere.
Dette opnås ved at få dem til at interagere på samme måde, som de vælger at engagere sig med Google, YouTube og Netflix i deres privatliv.
Det er disse hyppige interaktioner, der er den hemmelige ingrediens til at drive omsætning og brandloyalitet gennem Fuse.
Fuse effektiviserer kundesupport ved at samle dine eksperters viden, gøre den let tilgængelig og reducere behovet for gentagne forespørgsler. Ved at fjerne disse rutineopgaver frigiver Fuse dine eksperters tid til opgaver med højere værdi, hvilket i sidste ende forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheden.
Få inspiration og hjælp
Vil du have hjælp eller inspireres til hvordan du kan lykkedes med succesfuld læring for dine kunder og partnere, så udfyld formularen neden for – eller ring direkte til os.