Train-Transfer-Sustain-modellen sikrer, at læring ikke kun overføres til praktisk brug, men også vedligeholdes over tid gennem støtte og ressourcer.
Train-Transfer-Sustain-modellen sikrer, at læring ikke kun overføres til praktisk brug, men også vedligeholdes over tid gennem støtte og ressourcer.
Cre8-modellen hjælper virksomheder med at designe læring ved at fokusere på både forretningsbehov og skræddersyede læringsløsninger.
3 Needs-modellen guider læringsdesign ved at identificere forretnings-, målgruppe- og læringsbehov gennem seks faser for at skabe effektive læringsløsninger.
Onboardingtrappen fører nye medarbejdere fra “ny” til “værdifuld” gennem WOW-oplevelser, ledelsesstøtte og målrettede trin, der bygger fundament, orienterer, skaber forbindelse og fremmer udvikling.
GROW-modellen er en struktureret tilgang til coaching og problemløsning, der består af fire trin: (Goal, Reality, Options, Will)
4MAT-modellen er en undervisningsmodel, der tilpasser sig fire læringsstile—Why, What, How og If—for at adressere forskellige læringspræferencer.
ADKAR-modellen er en ændringsledelsesmodel, der beskriver fem trin, som enkeltpersoner skal gennemgå for at lykkes med en forandring.
The Forgetting Curve beskriver det hurtige tab af hukommelse over tid, hvor mennesker glemmer ny information eksponentielt.
Barrieremodellen fokuserer på at identificere og fjerne de barrierer, der hindrer folk i at nå deres læringsmål.
70:20:10-modellen er en praktisk ramme til at forstå, hvordan læring foregår på arbejdspladsen. Modellen er baseret på en undersøgelse, hvor næsten 200 ledere blev bedt om at rapportere, hvordan de bedst lærer.